Gina Tricot lanserar Instagram-vänlig inredningskollektion
Gina Tricot breddar sitt erbjudande och släpper nu även inredningsdetaljer för att erbjuda trend för både hem och garderob vid samma shoppingtillfälle. Först ut blir bland annat vaser och coffee table-books.
Det blir coffee table-books med lyxiga designerloggor, påslakanset, filtar och vaser som lanseras först när Gina Tricot släpper inredning under namnet Gina Home. Budgetkedjan vill lansera ett helhetskoncept där garderob och hem kompletteras på samma gång.
LÄS OCKSÅ: Allt om höstens inredningstrender 2020 – färger, former, mönster



– Det knyter ihop helheten för vårt omnitänk men också för vårt lifestyle-koncept där kunden kan inspireras och shoppa de senaste nyheterna inom både klädmode och heminredning i ett köp – det bästa av två designvärldar, säger Karin Westas, Marketing and Brand Director på Gina Tricot, i ett pressmeddelande.
Kampanjen frontas av modeinfluencerna Fanny Ekstrand och Linn Eklund och kollektionen släpps den 17 september i utvalda butiker och här online.
LÄS OCKSÅ: Så inreder du hemma med trendigt pampasgräs





