Kenza är nya ansiktet utåt för Puma – se exklusiva kollektionen här
Kenza Zouiten frontar i höst Pumas Do you-kampanj, och visar samtidigt upp sportmärkets nya kollektion Luxury Pack för Stadium. Scrolla ner för träningsinspiration och för att se kollektionen!
Kenza Zouiten, som bland mycket annat sitter i juryn för Damernas Värld Guldknappen, tar över stafettpinnen som Pumas ansikte utåt efter supermodeller som Cara Delevingne och Kylie Jenner.
– Det känns superkul med Puma. Jag har varit ett stort Puma-fan sen jag gick på gymnasiet och att få jobba med ett varumärke av deras kaliber känns stort. I höst frontar jag deras exklusiva kollektion för Stadium och i vår släpper vi något ännu större. Det känns ”nyp-mig-i-armen”-stort, berättar Kenza Zouiten.



Pumas kampanj Do you vill uppmuntra kvinnor att vara starka och säkra i sig själva. Genom att kommunicera positivt kring självförtroende och motivation hoppas Puma kunna bidra till att stärka kvinnor att vara sanna mot sig själva och inte kompromissa med sin stil, träning eller livsstil.
LÄS MER: 8 anledningar att träna styrka – experternas tips för maxad effekt
– Vi är stolta över att Nordens största influencer, Kenza, är med på resan vi genomför med Puma women. Detta är början på ett långsiktigt samarbete och vi är glada över att ha Stadium som exklusiv återförsäljare av höstens kollektion. Den unika kollektionen representerar den aktiva kvinnan som inte kompromissar när det kommer till stil. Det är precis det Puma women står för och hur Kenza är, säger Sanna Jakonen, nordic performance marketing manager på Puma.
Puma Luxury Pack släpps online den 14 september och i Stadiums butiker den 21 september.
Kenza x Puma – se nya kollektionen här:






[adSpace placement="manual"]

















