Nu öppnar H&M sin pop-up butik med ny sportkollektion
Nu finns kollektionen "For Every Victory" i H&Ms butiker. Den kommer även att finnas online och i en pop up-butik på Drottninggatan 50 i Stockholm.
H&M:s kampanjfilm For Every Victory hyllar kraften som sport och självkänsla kan ge människor. Samtidigt som filmen har premiär lanseras en ny sportkollektion.
For Every Victory-kollektionen har testats av den svenska OS-truppen som har gett sina råd om design, funktion och användbarhet. Delar av OS-kollektionen kommer också att lanseras, men den 4 augusti. For Every Victory-kollektionen och H&M:s ordinarie sportsortiment kommer att finnas tillgängliga i den pop up-butik som H&M Sverige öppnar den 21 juli på Drottninggatan 50 i Stockholm. Den tillfälliga butiken har öppet till slutet av augusti.
En av de medverkande i kampanjfilmen är Caitlyn Jenner som talar om sportens positiva inverkan på människor.
– Jag tror verkligen att idrott kan ge människor kraft att förändra sina liv. Det är därför jag är så stolt att vara en del av For Every Victory-kampanjen. Den påminner mig om alla de människor runt om i världen som hittar kraft och mod att vara sig själva och som övervinner alla hinder som kan komma i deras väg, säger hon.
Se hela For Every Victory filmen här:
https://youtu.be/38OV5g7yMEo?width=560&height=315&frameborder=0&allowfullscreen=allowfullscreenI filmen medverkar en rad andra idrottsprofiler, bland annat gymnasten Chelsea Warner som aldrig har låtit Downs syndrom stå i vägen för sina framgångar. Även boxaren Namibia Flores som fick kämpa mot fördomar för att nå sina drömmars mål är med i filmen.