Kicks släpper nytt skönhetsmärke: BeautyAct by Kicks
Hybridprodukter med det bästa av högpigmenterad makeup och aktiv hudvård. Det är BeautyAct by Kicks melodi – och med den så ämnar de att skaka om och sudda ut gränserna mellan skincare och makeup.
Serum, toners, sminkborstar och läppglans: hos nya BeautyAct by Kicks finns något för alla, och produkterna är anpassade för att tackla vardagsfiender som föroreningar, fysisk ansträngning och skärmtid.
– Vi har arbetat målmedvetet och intensivt för att skapa ett mer intressant sortiment där varje produkt är framtagen med en unik fingertoppskänsla för en skräddarsydd upplevelse och resultat, säger Jenny Kruseborn, Director Private Label, Axbeautyhouse.
I samband med lanseringen av produkterna så presenterar BeautyAct det kreativa konceptet The_ACT. The_ACT motiverar beautymärkets användare till att skapa sina egna akter med hjälp av produkterna, som ”The Desk-to-Dinner Act” eller ”The Sports Act”.
BeautyAct finns hos Kicks och priserna ligger mellan 79-399 SEK.
LÄS MER: Skönhetsredaktören: ”Höstens bästa produkter som väcker ha-begär”